Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Tack...


Först och främst vill jag tacka Petra som har bloggen Romantiska hem för att hon på ett gulligt sätt visat vårt hem på sin sida som "veckans blogg". Tack så jättemycket för hur du har beskrivit bilderna och min kreativitet på. Lite märkligt kändes det, men himla roligt! :)

Ni som undrar om tallrikshyllan kommit upp, kan jag bara säga nix! Men klockan är inte så mycket än, så hoppet om att få upp den ikväll är inte helt ute!
Lite regnigt och kyligt väder har vi haft här idag, då är det läge för ett skumbad. Önskar att jag kunde skriva bubbelbad, men skum får duga! :)

Visar lite badrumsbilder, och en riktigt äcklig tvålkopp! Ja, så beskrev Emma (äldsta dottern) tvålkoppen nedan. "Himmel, att du bara vill visa den"! la hon till. :)
Kram /Camilla


En liten rosdoftpåse som jag nyss fått i present.





"Shabby" hängare köpt på Topiary.
Prickigt draperi från Hemtex!


Den handgjorda tvålen är också en present. Doftar
ljuvligt.


Synd att lägga en sådan fin tvål i en så äcklig kopp! sa E.
Jag tycker dock själv att det är en fin kombination.

Yorum Gönder

0 Yorumlar